Hi Remy,
The Bachround and also the Light are a Dream!!
You present this woderful Butterfly
in excellet Quality!
I like it so much!
Best regards
Ute
Zerynthia rumina
- piper
- Makro-Crew

- Beiträge: 61029
- Registriert: 18. Mär 2011, 18:20 alle Bilder
- Vorname: Ute
- wolfram schurig
- Artenkenntnis Crew

- Beiträge: 14826
- Registriert: 19. Okt 2009, 16:06 alle Bilder
- Vorname: Wolfram
Hi Remus!
In this case I especially enjoy the strong light! Great shot! Fantastic ambience!
Regards!
Wolfram
In this case I especially enjoy the strong light! Great shot! Fantastic ambience!
Regards!
Wolfram
Hast Du eine interessante Beobachtung gemacht? Weißt Du etwas, was wir auch wissen sollten? Dann teile es mit uns und schreibe hier
- Guido64
- Fotograf/in

- Beiträge: 1115
- Registriert: 31. Dez 2009, 08:52 alle Bilder
- Vorname: Guido
-
cobra 11
- Fotograf/in

- Beiträge: 266
- Registriert: 21. Nov 2010, 22:53 alle Bilder
- Vorname: Aldo
-
eRPe
- Fotograf/in

- Beiträge: 20880
- Registriert: 15. Aug 2008, 12:55 alle Bilder
- Vorname: Reiner
- Severus
- Fotograf/in

- Beiträge: 3760
- Registriert: 10. Jul 2008, 13:18 alle Bilder
- Vorname: Sören
- chfleischli
- Fotograf/in

- Beiträge: 7151
- Registriert: 25. Jan 2009, 09:57 alle Bilder
- Vorname: Christoph
- Remy
- Fotograf/in

- Beiträge: 3225
- Registriert: 15. Apr 2008, 11:54 alle Bilder
- Vorname: Remus
chfleischli hat geschrieben:Hi Remus,
lovely! a beauty in beautiful light. I like your recent pics, how you use the hard lights and create nice backgrounds.
Thanks a lot Christoph!
Well...Glad you noticed that and I like it too, even it´s not my favourite light but I was forced to change a bit my shooting style because every morning I have to leave "my little jewel" Carla in the kids garden at 9:00 and the sun is already up.
Kids first!
be well,
Remy
- SunTravel
- Fotograf/in

- Beiträge: 17913
- Registriert: 1. Jul 2007, 00:12 alle Bilder
- Vorname: Uwe
- nurWolfgang
- Fotograf/in

- Beiträge: 13167
- Registriert: 14. Apr 2008, 20:13 alle Bilder
- Vorname: Wolfgang
